oferta

programy lojalnościowe

Mają na celu przywiązanie potencjalnego klienta do produktów lub usług danej firmy. W praktyce, wiele uwagi należy poświecić budowaniu trwałych relacji między sprzedającym, a kupującym. Taka ściśle powiązana partnerska relacja, będzie w dużym stopniu decydować m.in. o obrotach firmy w przyszłości.

Korzyści wynikające z posiadania lojalnych klientów:

- koszty obsługi stałych klientów obniżają się z upływem czasu
- zadowolony klient z czasem dokonuje większych zakupów
- zadowolony klient poleca daną firmę następnym klientom

Etapy konstruowania programu lojalnościowego

1. Określenie celów programu
2. Określenie grupy docelowej
3. Określenie produktów/usług do udziału w programie
4. Określenie budżetu marketingowego
5. Rozwiązanie kwestii personelu
6. Wybór strategii wdrażania programu lojalnościowego


powrót